حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

امتحانات پایانی

دوستان گرامی سلام و احترام..!

خیلی وقت است از کسی خبری ندارم... و هیچ نمی دانم چه حال و احوال است. از بیست هفتم ماه اگست تا همین دیروز که بیست پنجم سپتامبر بود، مصروف امتحانات پایانی بودم که در دنمارک ان را بنام «Svendeprøve» یاد می کنند. یعنی بعد از همین امتحان است که سرنوشتت را بدستت داده و ترا از بام مکتب در یک فضای کاملاْ نا معلومی پرتاب می کنند.

بهرحال امیدوارم با بدست آوردن یک نتیجه مطلوب از امتحانات، فرصت این نیز فراهم گردد تا ارتباطاتم با دوستان تا حدی سرعت ببخشم. نتیجه امتحانات را روز جمعه بیست هشتم همین ماه برای ما اعلان می کنند...

نظرات 16 + ارسال نظر
prince چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52

salam omedwaram emtehanat khosh gozashta bashad wa arozio yak nateja khob . montazere naweshtahai porbaretan hastem . peace

حبیب چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:41

پیمان جان سلام
تابحال که چیزی ده کله خو ندری و ازی باد چه خاد یاد گرفتی
خرد قراردادی نظام سرمایه داری ره که یاد بیگری چه شمشیر ده کن فیل خاد زدی؟

هویدا پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 http://www.bsewad.blogfa.com

سلام حبیب جان به امید کامیابی شما و نتیجه ایده ال که قابل ستایش باشد از خداوند لایزال برایت تمنا دارم منتظیر حضور سبز تان در دفتر یاداشت خود هستم اما از خدا بخوای و بگو (چشم هسود کور)

میران پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:46 http://www.aunai.blogfa.com

امیدوارم که درامتحانات نمرات عالی نصیب تان شود.

حبیب پیمان شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51

به حبیب جان که گاهی بنام ظاهر و گاهی به یک نام دیگر از اتریش می نویسی، سلام.

چند دیر پیش ازت خواهش کردم که دیگر در این وبلاگ که از جمله وبلاگان بی سواد ها است، پیام ننویس چون اگر یادت باشد، نوشته بودی که دیگر در« توهین خانه» ات نمی آیم. اما باز گاهی از خانه دوستانت و گاهی از کتاب خانه و گاهی از جای دیگر این چرندیادت را مینویسی و آنقدر بی منطق و بی سواد هستی که فکر میکنی کسی که انترنیت را ساخته و در اختیارت گذاشته، توانمندی این را ندارد که بداند تو کی و از کجا می نویسی.

من به پاس همان دوستی دروغین تو این بار نیز چیزی نمی گویم، اما اگر دفعه دیگر از این چرندیادت نوشتی، آدرس خانه ات را، شماره تیلیفون خانه و خلاصه تمام معلومات خود و تمام اعضای فامیلت را در انترنیت نشر می کنم و شما آن وقت بر اساس قانون میدیا هیچگونه حق شکایت را نیز ندارید. این نوشته را منباب سند در پیش خود زخیره کن. هر وقت «Civil Personal Registration» «CPR» نمبر خود و خانواده ات را در انترنیت نشر کردم، بعد میتوانی درک کنی که چیزی آموخته ام یا نه..!

حبیب شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:19

پیمان جان اینکه یک واقعیت استه که چیزی ده کله کته
خو ندری اگر میدشتی که ائ رقم وارختایی نموکدی
اگر غدر قار تو امده چیکه ایقدر زامت میکشی
ما خودیم آدرس ونمبر تلفن خو بلدی تو رایی مونوم قندیم
مره نترسن اگر دل تو غدر لوخ لوخ مونه مه دانمارک میم
از نزدیک توره موگیم . راستی نام مه هم حبیب استه و
کسای که ده نامهای دیگه میه کسی دیگه استه
منتظر جواب تو استوم

یک دوست اتریشی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:15

آقای پیمان جان از شما یک سوال دارم. اگر کسی به گفته شما حماقت می کند مانند این دوست بنام حبیب که من فکر میکنم واقعا از همان احمقهای شاخدار است و از نوشته اش معلوم است ، و شما هم عکس العمل باالمثل نشان میدهید ، پس فرق چیست؟ من در دور بر زندگی میکنم و هردوی تان را میشناسم و خیلی احمقانه تر خواهد بود که بیشتر از این در انترنیت چیزی نوشته شود.

باز همان دوست اتریشی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:19

من میدانم شما از طریق آی پی ادرس میتوانید کامپیوتری که این آدم احمق از آن پیام نوشته است پیدا کنید. اما آیا درست است؟ امیدوارم از طرف شما کلیمه ای در این مورد نبینیم و نخوانیم .

ظاهر شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:48

دوست عزیز جناب پیمان درود بر شما،
یکی از دوستانم امروز به من تلفن کرد که پیمان به شما اخطار داده است. وقتی سایت شما را باز کردم از پیام تان واقعاً که متاثر شدم. شما نوشته اید که حبیب نام همان ظاهر است که از اتریش چیز هایی می نویسد. به شرف هردو مای قسم که من غیر از نام اصلی خودم که همان ظاهر است بنام کسان دیگری چیزی برای تان نوشته باشم، آنهم به روش و شیوه خاص لومپنانه.
شما که ادعا دارید که قادر به تشخیص هویت کسانی که تماس میگیرد و پیام می فرستد هستید، چه بهتر که آن شخص را پی گیری کنید. روش درست این نیست که قضاوت تانرا صرفاً از تماس گیری کشور پیام دهندگان معطوف دارید. در اتریش بیش از دوازده هزار افغانستانی زندگی میکند. من نمیدانم که چه تعداد کسانی از سایت شما دیدن میکند. چه تعداد کسانی از انترنیت شخصی و چه تعداد هم از کافی انتر نیت تماس میگیرد، اما اگر دو نقر نیز ازین کشور با شما تماس داشته باشند و شما میان این دو نفر شک داشته باشید، باز هم اصولی نیست که به حدث و گمان توسل جوئید.
تازه شیوه نگارش اینجانب با افراد دیگری تفاوت زیادی دارد. من اگر در یک مقطع خاصی با شما مخالفت داشتم به شیوه و روش خودم و با مسئولیت خودم می نوشتم، نه با نام دیگر و با ادبیات دیگری.
اما پیمان عزیز شما باید بدانید که هر ریش سرخی « حاجی سور گلُ نیست». و برای اینکه ادعای تانرا مبنی بر شناسایی هویت پیام دهندگان تثبیت کنید، سعی کنید از قدرت علمی واقعی تان استفاده نمائید؛ نه اینکه به اخطار و حدثیات متوسل شوید.
پیروز باشید پیمان جان .

حبیب پیمان یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:25

حبیب ان از اتریش سلام و تشر از پیشکش های جانانه تان..!

حالا که اختیار انتخاب را بدست من داده ای، من آمدنت را در دنمارک انتخاب کرده ام. این جواب من می باشد و من تا یک هفته دیگر شدیداْ منتظیرت هستم! دیگر باید تماس ما ایملی باشد، از اینرو، باید ایمل آدرس تان را نیز برایم ایمل کنید..!
hp@paiman.com

ظاهر جان تشکر از پیامت. جواب تان را بعدا می نویسم.

حبیب پیمان

حبیب پیمان یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:14

دوست اتریشی عزیز هر کسی هستی سلام و احترام مرا بپذیر!

من خدا نخواسته هدفم این نیست که به بازدید کنندگان وبلاگم بی احترامی کنم آقای اتریشی. شما این مسله را سو تعبیر نکنید. اینکه من نوشته ام «احمق» مشخصاْ شخصی بنام «حبیب» را گفته ام و این کلمه متوجه او است. به چند دلیل این آدم از نظر من احمقی بیش نیست: اولا ما اگر جرات این را نداشته باشیم که دیدگاه خود را بنام و نشانی خود و آزادانه بیان کنیم، چرا باید دست به نوشته بزنیم. در صورتیکه همین جرات را نداشته باشیم، واقعاْ چه انتظاری از جامعه ی خود داشته باشیم که ما را به حیث یک روشنفکر بپزیرند... و باز هم اگر این جرات را نداریم، حد اقل این شهامت را داشته باشیم که مرد مردانه در خانه خود آرام بنشینیم. فرض کنید اگر من ادعای روشنفکری و نویسندگی کنم اما حرکاتم و نوشته هایم دزدانه در وبلاگ های مردم نشر شود، آیا هیچ احمقی پیدا خواهد شد که به دهن من «پیاز خورد کند»؟

من از این واقعاْ ناراحت نمی شوم و هرگز نخواهم شد که کسی مخالف نظر من باشد. ولی این را نیز نمی توانم بپزیرم که اگر من مثل فلان کس فکر نکردم باید هر فحش و ناسزا نثار من شود. این نوع استبداد فکری را ما در حقیقت از یک تعداد «Fanaticism» اسلامی به میراث گرفته ایم که اگر مثل او فکر کردیم خوب، و الا باید یا کشته شویم یا اگر این امکان برای شان موجود نباشد، فحش و ناسزا نثار ما گردد. من دست کسی را می بوسم که با نام و نشانی مشخص خود بیاید مخالفت کند، نظر بنویسد و انتقاد کند. چون مخالفت در حقیقت انسان را می سازد. چیزی که بیشتر برای من ناراحت کننده است، برخورد و حرکت یک تعداد انسان های بزدل و پست فطرتی است که بدون نام و نشانی می آیند و دزدانه چیزهای ناسزا و بی اساس را می نویسند و خوش هم هستند که کسی به نظر و دیدگاه آنها گوش خواهد داد. این فرهنگ فرهنگ ناراحت کننده ی است و در حقیقت ضعف انسان را به نمایش می گزارد. این مسله تنها در وبلاگ من نیست بلکه در وبلاگ های بسیاری از دوستان شاهد چنین برخورد هایی هستیم متاسفانه.

امیدوارم درکم کنید و ناراحت نباشید و دیگر مطمین باشید چیزی نمی شود.


باچه آزره دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 http://www.bacheazra.blogfa.com/

دوست سرفراز من حبیب جان عزیز سلام وسلامت باشید
چیزکی در مورد " پالاندوزان دولت " سیاه کردم .اگرحوصله تان اجازه میدهد تشریف بیاورید.
موفق باشید

علی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 http://yeharfetaze.blogfa.com

سلام جناب پیمان!!!

خوب شد اینبار وبلاگتان را در بلاگ اسکای معرفی کردید.
هرچند می پذیرم و اصلاح خواهم کرد آن (رو) را به (را) چرا که اشتباه از من بود اما در قسمت آدرس وبلاگم اصلا با شما هم عقیده نیستم.
و اگر هم موافق بودم اصلاح کردنش دیگر (با وجود دوستانی که با همین آدرس به دیدار می آیند ) کار اشتباهی می نماید.
راستی در میان لینک های شما اگر جایی برای یک هزاره دیگر وجود دارد مرا نیز اضافه کنید. (البته اگر با تبادل لینک موافق باشید)
در ضمن دوستی ها همیشه با قربان صدقه رفتن شروع نمی شود و گاهی انتقاد سالم خود سر آغازی است برای دوستی
نوشته بودی در دانمارک هستی چطور استند قومای هزاره دانمارک!!!!
خوب با اجازه گرم تان

آسمان مال تو باد و زمین هم

توسلی غرجستانی پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 http://daikondi.blogfa.com/

سلام دوست گرامی
امید است امتحانات را با موفقیت پاس کرده باشی.
راستی جای لینگ تارنگار ما (غرجستان) در وبلاگ وزین تان خالی است. دیگه اینکه قبلا عکس از خودم خواسته بودی که اگر ایمیل تان را روان کنید برای تان ارسال می کنم.
موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 http://zinatnoor.persianblog.ir

سلام دوست گرامی / امید که خوب باشید / عید شما مبارک / زینت

موج سوم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:33 http://moje-sevom.blogfa.com/


دوست عزیز جناب آقای پیمان سلام
موج سوم هم یک ساله شد
یک سال گذست درست در برج 8 / 85 در نخستین روزهایش بود که موج سوم با نخستین مطلب خود - که همان مقدمه موج سوم باشد - آغاز به کار کرد امروز ما هم در سال روز آن اولین مطلب آن را ا مجددا در اختیار دوستان قرار می دهیم به همین مناسبت جشنی در دنیایی مجازی برقرار است لطفا به این ادرس
ms_8_85@ yahoo.com __ویا___ http://www.moje-sevom.blogfa.com/
مراجعه نمایید . متشکریم
ضمنا جلسه چهاردهم موج سوم هم بروز شد
مدیریت موج سوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد