حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

کنسرت داود سرخوش در اسلو

با تاسف خبر دادند که دیگر جای سوزن انداختن در سالنی که قرار است کنسرت داود جان در آن برگزار شود، با قی نمانده و علاقه مندانی که تا کنون بلیط نخریده اند، دیگر امکان آن را ندارند که در کنسرت شرکت کنند. اطلاعیه زیر از مسولین کنسرت برای من داده شده تا در وبلاگ ها و وب سایت ها انتشار دهم:

 

اطلاعیه


به اطلاع تمام علاقه مندان رسانیده می شود که بلیط کنسرت داود سرخوش در اسلو در ساعت 10 قبل از ظهر روز جمعه 29 دسمبر تمام شده و امکان چاپ مجدد آن نیز موجود نمی باشد و در سالن کنسرت جای سوزن انداختن باقی نمانده است.

 

گروره مسؤل از تمام علاقه مندان و هموطنان عزیزی که تصمیم شرکت در کنسرت را دارند، عاجزانه عذر خواسته و تقاضا می نماید که از تصمیم شان منصرف گردند تا در پشت در بسته منتظر نمانند. هوای شهر اسلو خیلی سرد شده و انتظاری در پشت در بسته، می تواند حوادث بدی را در پی داشته باشد. با سپاس فراوان..!


 

کنسرت داود سرخوش در اسلو

کنسرت هنرمند توانای کشور ما داود جان سرخوش همزمان با عید سعیدقربان و سال نو میلادی در شهر اسلو ناروی برگزار می شود. از خوشحالی در پست نمی گنجم که در این کنسرت دوستان دور و نزدیکم را بعد از چند سال دوری و غیابت، یکبار دیگر دیدار و ملاقات می کنم. امیدوارم تمام دوستان مقیم کشورهای اسکاندنوی و دوستان و هم وطنان مقیم کشورهای اروپای مرکزی که امکان شرکت در این کنسرت برای شان میسر است، شرکت نمایند تا در برگشت از کنسرت، خاطره فراموش نشدنی یی را با خود بیاوریم.

داود جان سرخوش، این سرمایه ارزشمند فرهنگی کشور ما، همیشه شاد و سرفراز باشد که با برگذاری و اجراء چنین کنسرت ها و گرد همایی های هموطنانه و جانانه خود، هزاران غم و اندوه دوری از وطن و هموطنان و رنج ها و دردهای ناشی از آواره گی و بی کسی را از دل های ما برای یک مدتی هم اگر شده، بر می چیند. ما واقعاْ خوشبخت هستیم که در عصر کنونی در دنیای موسیقی کشور خود، هنرمندی چون داود سرخوش را داریم. وجود داود سرخوش، برای فرد فرد جامعه افغانستان یک افتخار بزرگی است.

کنسرت روز شنبه 30 دسمبر ساعت 19:00 به آدرس زیر:

Arbiedersamfunnets plass 1
0181 Oslo, Norway

Info. + 47 – 90788747

معلومات بیشتر در مورد کنسرت:
پوستر ویژه کنسرت...

نقشه محل برگزاری...

دومین کنسرت داود سرخوش در دنمارک

عکس دیگری از کنسرت دنمارک

راستی روز شنبه ۸ دسمبر روز حقوق بشر بود که کمیته زنان افغانستان مقیم دنمارک، از آن تجلیل نمود. در این محفل در عین حالیکه در ارتباط به مسایل حقوق بشر و مخصوصآ حقوق زن در جامعه افغانستان صحبت می شد، یک نمایش لباس محلی افغانی از مناطق مختلف افغانستان نیز در نظر گرفته شده بود که توسط دختران نمایش داده می شد و خیلی جالب بود.

از آن چندتا عکس گرفته ام که در لینک ذیل می توانید ببینید:
نمایش لباس محلی افغانی...

نظرات 37 + ارسال نظر
سمفونی شعله ها پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:52 http://symphony-sholeha.blogsky.com

سلام یار دبستانی من
روز دانشجو مبارک!

ع ترکمنی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:50

داود سرخوش هنرمند خوش آواز ملی ما یگانه سرمایه ای ملی در در صحنه هنریست که افتخار به تمام کشور و خصوصآ ملت هزاره است.
من امیدوارم تمام دوستان که توان تشریف آوری را داره در کنسرت تشریف بیاورد.
به امید موفقیت هرچه بشتر فرزندان قوم.

عطایی از دانمارک یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:16

امید است عزیز ما ( داود سرخوش ) با آهنگ های جدید به کنسرت بیآیند .
خوش صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا باشی داود جان !

ناروی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43

دوستان سلام . تشربف آوری تک تک تان راخیر مقدم گفته و با قلب های گرم مان گرامی میداریم . امید واریم
داوود جان سر خوش با خواندن و ترا نه های محلی دل نشین شان زخم قلب های مان را التیام بخشد .

کمال کابلی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 http://kamalkabuli.blogfa.com

سلام حبیب جان پیمان .
گفتم شاید رفته باشی ایران ، نرفتی ؟
ایمل ارسال کردم ، جواب ندادی .
خوش باشی .

جوانان افغان سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 http://www.javananafghan.blogfa.com

سلام ای هم وطن وبلاک خیلی قشنگی دارین
به وبلاک ماهم سربزنید تازه شروع کردیم
وباراهنمایی های خود به ماکمک کنید
تاگامی برای اتحاد جوانان افغانی برداریم

علی هوشمند چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:52 http://zamindawar.persianblog.com

حبیب جان سلام تشکر از اینکه این خبر را در وبلاگ درج کردی امید وارم بتوانم بعد از سالها دوباره شاهد هنر نمایی داود جان این ستاره درخشان آسمان هنر آواز خوانی وموسیقی کشور باشم.

بی نام پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29

سلام از راه دور . آنقدر دود زده که شاید چند سالی است با هم آل و احوال نداریم. بنظرم زیاد مصروف پیسه چاپ کدن شدی که نه جواب تلفن را میدی و نه نظری به پیام ها داری. خوب هرجا هستی خوش باشی و سیل کو که پول هایت را هوای زمستانی تر نکنه! اگه فکر می کنی تر میشه روان کو این سو تا در هوای گرم و تابستانی اینجا برایت خشک کنم. خیلی ناجوانی . منتظر بودم زنگ می زنی . در کنسرت رفتی بقیه اهل فسق و فجور را هم سلام برسان. نمی فامم کی برایت زنگ بزنم که ترا در خانه گیر کنم تا کمی گپ بزنیم؟ بااحترام بی نام صائب

عطایی از دانمارک پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:16

حامدکرزی همه شورشها و نا امنی های اخیر در افغانستان را به پاکستان نسبت داد. حامدکرزی رئیس جمهور کشور، دولت پاکستان را صریحاً متهم کرد که در شورشهای طالبان دست دارد و می خواهد افغانستان را به بردگی بگیرد .
سخنرانی جدی و صریح محترم ریس جمهور در قندهار بهتر از درد دل کابلش (روز حقوق بشر) بود . اگر ایشان همیشه واضع و روشن در مورد دشمنان افغانستان حرف بزنند ملت غیور افغانستان همواره او را یاری خواهد کرد حاضر خواهند شد تا جان شان را فدای وطن کنند . پاکستان هیچ غلتی نمیتواند بکند بدتر از این نمیشود که است . حتی بهتر خواهد بود اگر دولت افغانستان با هند پیمان دفاعی مشترک امضا کنند
قبلآ سیاست دولت برای عوام گیج کننده بود .

پدرتاریخ معاصر افغانستان جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 http://kateb-e-hazara.blogfa.com

گزارش و عکس جالبیست.
سلام دوست گرامی سپاس از حضور قبلی تان.

سایت "پدرتاریخ معاصر افغانستان" با فلم از فیض محمد کاتب هزاره به روز شد.(کلیپ همراه با تصویر، تکست و موزیک) شما به تماشای آن دعوت هستید. از نظر و پیشنهاد تان اسقبال می شود.

تشکر

مهاجر افغانی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 13:08 http://hezare3.persianblog.com

سلام .

عکسها جالب بود و زیبا .
حق نگهدارتان باد .

زکیه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:04 http://www.sapida.blogfa.com

سلام پیمان جان، گذارشی خوبی بود..داود جان در اتریش که محل سکونت ایشان است کنسرت نمی دهد...حالا مارا که در اینجا به فیض نمی رساند ولی امیدواریم که همسایگان دور تر حد اقل از خوش صدایی ایشان فیض ببرند...

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:30

من از محترم رضایی تشکر میکنم به خاطر زحمات که بر ایجاد این سایت پر محتوا متقبل شدید . هر شخصی که قدمی بر معرفی شخصیت های تاریخی و فرهنگی مردم ما و در نهایت ملت افغانستان بردارد موفق موءید و کام کار باشد .

من آقا رضایی را شخصآ نمیشناسم ولی محترم پیمـــــــــــــان را خوب میشناسم ایشان همواره مصرف فعالیت های اجتماعی هستند و زحمت میکشند .
من( محمد عطایی رسام افغان مقیم دانمارک ) به عنوان یک برادر کوچک شما از برادران رضایی و پیمان استدعا میکنم کوشش کنند راه های تفاهم و تعاون پیدا کنند به جای کوبیدن همدیگر !
ما را به اندازه کافی کوبیده اند پس بیآئیــــد دست به دست هم داده جهت پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر مردم خود و در نهایت ملت افغانستان بکوشیم .
به پیش سوی تفاهم و تعاون

امان دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:34 http://aman.blogfa.com

سلام آقای پیمان . امید وارم سلامت باشید . شما هممثل من کم کم دارید در نوشتن تنبل میشوید . امید وارم مطالب جدید و مفید شما را باز هم بخوانیم

کمال کابلی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:37 http://kamalkabuli.blogfa.com

سلام دوباره و سه باره و چند باره .
ایران میری ، نمیری ؟ معلوم کووووو
از داکتر شفیع کدکنی یک کتای در مورد اوزان شعری است بنام « موسیقی در شعر » و ضمنا از کاظم کاظمی در همین زمینه اثری است که نام آن احتمالا « روزنه » است . یادت نرود .
سفر بخیر . به سلامت روی و باز آیی .

باچه آزره چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 http://bacheazrablogfa.com

حبیب جان سلام
پس از سالهای متمادی من دوباره یک شعر سرودم(ازخانه ایندو قوران بور شد) ولی شما یک بار نیامدید تا ببینید که من چه کردم .
چشم براهم کاکی .تقی جان هم سلام میرساند .
سر بلند باشی

باچه آزره چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 http://bacheazrablogfa.com

سلام دیگر باره
برای اینکه خودرا بیاد شما بدهم نوشتم
از لطف بینهایت تان سپاس

حبیب چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36

آقای عطایی سلام!

کجا استی که درکای تو نیسته...؟
مثل مرغ پنهان واری.... از نهان خلوت خود می زنی آوا.

سرفراز باشی آقای عطایی

مهرانگیزساحل پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:21 http://mehrangeez.blogfa.com

حبیب عزیز سلام ....به امید سلامتی ات وباپوزش از دیررسیدنم - خواستم بوسیله این پیام سلامها وارادات خودرا تقدیمت کنم . شب وروزهای کریسمس رابرایت مملو ازخوشی میخواهم .

مهرانگیزساحل پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:44 http://mehrangeez.blogfa.com

حبیب عزیز باسلامی دیگر باید بجوابت بنویسم که : من درشهر هامبورگ آلمان اقامه دارم . دلم میخواهد که درکنسرت داوود جان شرکت نموده ودوستان عزیز خویش راهم زیارت کنم اما گرفتای های روزگار اکثر مواقع دیدار را دوست راازدوست سلب میسازد . حتی فرصت مشاهده ی اشک رادررخسار دوست نمیدهد.شمشادباشی .

حمید جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:56

,Dear Friends

After many years of humiliation and suppression by the legal authorities in Afghanistan, now they have taken a new path on the part of Hazaras, Kabul Express is a new example.

I have watched the movie and it tortured me emotionally. I think that the new generation of Hazara will suffer more in this way, if we dont take a proper action. Before its too late, we have to prevent the release of the movie in Afghanistan and other countries if possible. Then we have to think on the part of Afghan Film and the Crew of Kabul Express.

History is re-maked in this movie, or rather we can say that its their strategy to do so in the future again. We should take action now, we should inform the concerned people in Afghanistan who can help us in this way.

مانی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:22 http://playsomemani.blogfa.com

سلام حاله شما خوبه؟ این کامنتی که گذاشتم برای اون مطلبی بود که درباره همجنسگراها نوشته بودید!! فکر کردم اونجا باشه نمیشه خوند... برای همین تو آخرین پستی که گذاشتی این کامنتو قرار دادم...
.
.
.
.
واقعا متاسفم برای این جامعه که ما....
درسته همجنس بازی یه کار واقعا اشتباهی مخصوصا تو جامعه ای که ما داریم توش داریم زندگی می کنیم... و مهم تر از اون اسلام....
ولی وقتی چرا کسی میره پزشک قانونی و درخواست میکنه برای تغییر جنسیت.... پس چرا کسی اونجا جواب اینارو نمیده!!! واقعا نمیفهمم چرا هیچ کس به فکر اینا نیست ولی تا وقتی یه خطایی ازشون سر می زنه همه میریزن رو سرشووون!!!
وقتی کسی تقاضای تغییر جنسیت می کنه...۱۰۰٪ از جنسیتش ناراضیه و اینکه دوست نداره همجنس باز باشه....!!! دوست داره زندگی سالم کنه....
یه کمیم در این باره بنویسید خواهشا .....
قربان شما مانی بای

زکیه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:55 http://www.sapida.blogfa.com

سلام ، به وبسایت که گفته بودید سر زدم. خوب دیزاین شده منتها خیلی سنگین است، اصلا باز نمیشه...خودت گفتی ایراد بگیرم..ها ها ها

ز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 18:31

سلام ، از طرف من هم به همه ی آنهایی که به من سلام گفته بودند سلام برسان با آنکه ننوشته بودی آنها کی ها هستند ! و اگر سحر ی بلد باشی که سرعت انترنت مرا زیاد کند در آن صورت در حق من لطف بزرگی کرده ای...باز هم از نعمت آن وبسایت سنگین شما برخوردارمی شوم و هم در وقتم صرفه جویی می شود..

ابوطالب ندری عکاس از گرگان پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:53 http://www.photoashand.blogfa.com

درود بر شما
مطالب جالبی دارید و بی پروا هستید امید انست که هر روز موفق و مویید باشید و امادگی خود را برای همکاری با شما اعلام می دارم[گل]
ابوطالب ندری ۰۹۱۱۲۷۱۹۱۲۱ منتظر شما هستم

مبلغ جاغوری جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 http://moballaqjaghori.blogfa.com

سلام با مطالب جدید در خد مت تان هستم به امید نقد سا زنده تان و ب سایت

جعفررضایی جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 http://fromwest.blogfa.com

سلام پیمان گرامی. امیدوارم خوب باشی. وبلاگ با مطلب "کابوس امیرعبدالرحمان هنوز بر فراز ترکستان در پرواز است" نامگذاری یکی جاده های مزارشریف به نام امیرعبدالرحمان را محکوم نماییم... به روز است. از حضور و نظرتان استقبال میشود.

هارون راعون دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 http://rahoon.persianblog.com

سلام عزیز!
حلول عید سعید اضحی را با سال نو میلادی برایت تبریک عرض می دارم.
سبز باشی

داکتر رحمانی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 http://www.jawanan.blogfa.com

سلام برادر عزیز آقای حبیب جان پیمان :
من اولا ْ عید قربان را برای شما و همه دوستان عزیز تان تبریک عرض میدارم . بعدا باید خدمت شما عرض کنم که بنده در کابل میباشم و مسلک مقدس داکتری پیشه بنده است . از معرفی شدن شما خیلی خوشحالم و سربلندی برای شما خوانم
به امید موفقیت های شما
خدا نگهدار شما

Ahmadi پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 17:12

Salam Paiman Aziz! i hope life is treathing u well.
I was woundering why u have closed Sima Samars Website.
It is a pity, hope u update and realod it on the web again.
thanks

حسن رضا خاوری جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 17:38 http://dil.blogfa.com

سلام دوست گرامی پیمان جان
امید که تار جان در نوای حق کوک باشد و امید شادکامی برای تان دارم.

بعدا اگر توانستید درباره اش مقداری توضیح بنویسید.

به امید دیدار

محمدجاوید کاظمی شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:38 http://www.jaghori.net

سلام عید غدیر خم بر ملت شر یف افغانستان وکافه مسلمانان جهان تبریگ و تهنیت عرض میدارم وامید می رود زود زود از وبلاک تان سر بزن موفق بشی
محمدجاوید کاظمی از جاغوری

محمدجاوید کاظمی شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:41 http://www.jaghori.net

سلام آقای پیمان وبلاک تان واقعآعالی است ولی زود سر بزنید جیز خوب وجالب نوشته کنید ممنون موفق باشید

بچه تهرانی شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:45

سلام افغانان عزیز سلامت باشید وتندرست وبا نشاط وخودباوری وسلام علیکم

جوید اکبری شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:52 http://www.wahdat.net

سلام آقای حبیب در باره جاغوری که چندی قبل هیت دولت در جاغوری آمده بود از خاطر ولایت شدن جاغوری معلومات دهید.تشکر
جواد اکبری ازهزاره تاون کویته

جواد اکبری شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:57

جاغوری پرجمعیت ترین ولسوالی در افغانستان است که تا به حال با وجود تقاضاهای مکرر از سوی ساکنان ومتنفذین این ولسوالی وبعضی مقامات دولتی برای تشکیل وتبدیل این ولسوالی به ولایت واعاده حقوق مدنی شهروندان این ولسوالی مزدحم، هیچ اقدامی ازسوی مقامات دولتی صورت نگرفته.

گرچند جاغوری همانند بقیه ساحات هزاره جات در طول تاریخ از همه مزایای ملی و دولتی دور نگهداشته شده وبارها شاهد سرکوب وستم ملی بوده ودردوران حاکمیت خلقیها صدها تن به شمول روشنفکران، روحانیون، دانشجویان، افسران اردوومتنفذین با درد و بهترین فرزندان برومند این خطه که هرکدام با داشتن استعداد و نبوغ فوق العاده در خدمت مردم شان بودند، شهید، زندانی و مفقودالاثر گردیدند. ازآن جمله شهید گمنام، ستاره شرق، تئورسین بیباک و بادرد شهید اکرم یاری، وصدها همدرد وهمرزمان عصرش را دژخیمان "امین" به شهادت رساندند.

جاغوری و جاغوریان در گذشته با وجود ستم سیستماتیک حکومتی، فقط با اتکا به نیرو واستعداد خارق العاده خود وفرزندان خویش با عبور از خطوط سرخ تبعیض وستم ملی توانسته بودند فرزندانانی چندی راپربارعلم و معرفت نمایند وبرای رهای مردمان محکوم درخدمت محکومین این خطه بگمارند.

اینک جاغوری به عنوان یک ولسوالی با جمعیت به مراتب بیشتر ازجمعیت بعضی ولایات کشور، دارای بیش ازچهل وهشت لیسه و مکاتب متوسطه میباشد ودهها مکاتب خرد وریز ابتدائیه در قریه جات جاغوری برای اطفال خرد سال. از مجموع تمام لیسه ها و مکاتب در جاغوری فقط تعدادی انگشت شماری که با کمک موسسات خیریه فعال وکمک میگردیدند، بقیه مکاتب توسط اهالی منطقه راه اندازی وگردانندگی میشده و میشوند. وتا هنوز سه چهارم این مکاتب هیچ نوع کمکی از هیچ نهاد دولتی دریافت نمی کنند. وبلکه اکثریت مکاتبی که تا به حال چندین دوره شاگردان صنوف دوازده فراغت داده اند، هنوز در وزارت تعلیم وتربیه ثبت نشده اند.

ذیلا لیست اسامی لیسه ها ومکاتبی که تا به حال در دسترس قرار گرفته است:

لیسه ها: (ضمنا یادآور میشویم که تعداد شاگردان در لیسه های ذیل بین 150 - 700 شاگرد میباشند. مجموع شاگردان مکاتب در جاغوری بالای چهل هزار شاگرد اند.)

[ بدون نام ] شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:16

سلام دوستام بیاییم باهم نظر بدهیم در باه سایت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد