حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

فراخوان در جهت تقبیح فلم کابل اکسپرس

هموطن عزیز! آگاهی دارید که در فلم «کابل اکسپرس» مردم افغانستان در مجموع و هزاره ها، که یکی از اقوام مهم و برادر افغانستان است، بخصوص، مورد اهانت قرار گرفته است. این فلم با هدف برپایی مخاصمت میان اقوام، مقابله با وحدت ملی، دامن زدن به نفاق همگانی و از هم پاشی ثبات نسبی در کشور، تولید گردیده است.

 

مهاجرین بیرون مرزی افغانستان در سایت جدید کابل اکسپرس، «اعتراضنامه» ی رامنتشر نموده است. بدین وسیله از همه هموطنان گرامی که به اتحاد، همبستگی و برادری میان اقوام و قبایل افغانستان باور دارند، احترامانه دعوت می گردد که با وارد نمودن اسم و تخلص، کشور مقیم و هم اگر نظری داشته باشند، در تقبیح و محکوم نمودن این فلم مستهجن سهم بگیرند، تا بدین سان به مردم عزتمند، سرزمین مشترک، فرهنگ و حاکمیت ملی کشور ارج گذاری شده باشد. همچنان نهادهای سیاسی، مدنی و فرهنگی می توانند در تقبح این فلم، اعلامیه های شان را درسایت «کابل اکسپرس» منتشر نمایند. قابل تذکر است که مجموعه این امضاء ها و دید گاه ها به مراجع ذیربط نیز فرستاده می شود.

 

شما می توانید «اعتراضنامه» را به زبان های دری، پشتو، ازبکی، انگلیسی و همچنان گزارش های خبری ومقالات پیرامون فلم متذکره را، دراین سایت جدید بخوانید.

 

آدرس وب سایت:

www.kabulexpress.info

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد